Verzenden & retourneren
Gratis levering bij bestelling vanaf € 250,-
De levering van de kindermeubels wordt uitgevoerd door Transportbedrijf Jos Dusseldorp. Kleine pakketten worden verstuurd met de pakketdienst.
Je kan ook zelf de meubels afhalen bij ons magazijn.
Bevestiging bestelling
Als je jouw bestelling geplaatst hebt, ontvang je per mail de bevestiging en nemen wij binnen enkele dagen de bestelling in behandeling. Vervolgens word je tijdig per mail geïnformeerd over de levertijd van jouw bestelling.
Van magazijn tot klant
Plan zelf de levering
Staat jouw bestelling klaar in ons magazijn, dan wordt deze afgehaald door een transportbedrijf gespecialiseerd in meubeltransport. Je ontvangt dan een e-mail en SMS van het transportbedrijf over de levering. Je kunt via deze e-mail een dag inplannen waarop je jouw bestelling wilt ontvangen.
De levering van jouw bestelling
De avond vóór de levering ontvangt je een e-mail van het transportbedrijf met een tijdsindicatie.
Een half uur voordat jouw bestelling geleverd zal worden, neemt de chauffeur telefonisch contact met je op.
De chauffeur levert jouw bestelde meubels af op de begane grond van jouw woning of het gebouw waarin je woont. Meubels worden niet op slaapkamers gebracht vanwege mogelijke beschadigingen aan trappen, muren etc. binnen het gebouw of de woning. Controleer bij ontvangst de dozen op eventuele beschadigingen. Wij vragen je bijzonderheden te melden bij de chauffeur en vast te laten leggen op de afleverbon. Jouw bestelling wordt niet voor je uitgepakt of gemonteerd.
Betalen bij levering
Heb je gekozen om te betalen bij de levering, dan kan je de betaling van de kindermeubels aan de chauffeur doen. Dit kan met pin. De chauffeur zal de goederen bij jou lossen als de betaling is gelukt. Voor betaling bij levering betaal je € 7,50 euro rembourskosten. Dit geldt voor Nederland en België.
Dag van levering wijzigen
Komt er onverhoopt iets tussen waardoor de levering toch niet op de afgesproken dag kan plaatsvinden, informeer het transportbedrijf hier dan tijdig over per mail of telefoon. Het zou vervelend zijn als de chauffeur voor een dichte deur komt te staan. Als er een tweede bezorgmoment ingepland moet worden, zijn de kosten ten laste van de klant.
Overig transport
Kleine pakketten worden via de pakketdienst bij je bezorgd. Je ontvangt hierover een track en trace.
Schade
Als er een beschadiging aan het bestelde product is, dien je dat direct bij het uitpakken van de doos te melden per mail of telefoon. Voeg in de mail foto’s van het beschadigde product toe en vermeld jouw ordernummer, zodat wij je snel van dienst kunnen zijn. Schades en reclamaties moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de meubels gemeld worden en altijd moet de originele verpakking aanwezig zijn.
Buiten die termijn worden schades niet in behandeling genomen onder garantie.
Montage problemen
Heb je een vraag tijdens de montage, dan kan je ons altijd bellen. We zullen met je meedenken en proberen je enkele tips te geven.